sapa2 yang tak gheti naik gherek perewel mampuih tok sah naik...

Rewang2 la Beb...

:: Ride With The Chief Minister / 25.10.2009 / 7.00 am / Meet at Town Hall ::

17 May 2009

Issh!!! Gunung Jerai Lagi...


Minggu nie kira minggu gunung jerai kot... asyik kayuh gunung saja niee. Aku rasa monyet2 kat sana naik boring tengok mamat nie aja asyik jumpa Tapi kalu dah naik sekali gunung jerai nie, pasti akan rasa ketagih untuk naik sekali lagi. Bila kita kayuh ke gunung jerai suasana disana sungguh menarik dan ditambah dengan udara yang fresh serta rasa sejuk bila sampai di kemuncak. Aku syorkan gunung jerai nie adalah destinasi kayuhan yang paling best sekali. Selain itu juga kita boleh belajar teknik-teknik kayuhan mendaki bukit dengan selesa.



Kali nie aku kayuh bersama-sama seluruh geng MTB di Kedah. Dapat juga la aku berkenalan dengan semua geng-geng yang masih tak berkesampain untuk berkenalan. Geng-geng yang joint Taman Sri Serdang, Geng PGA Kroh, Geng Baling Biker (Bang Razif, KPL. Hanif, Fozi, Wan, Wendy, SM Zali, Ferhud dan Apit) , Geng Manjung Cycle Team, KGB and The Geng ( Abg Said TRJ, Abg Lan Mobil, CG Din, Pak Mail, Pak Yusuf dan Abg Zailani). Geng RCT plak yang joint Sahaq, Bad , Iguano hehe... , Rani dan muka baru Norisham Eng. Keseluruhannya nampak ramai yg joint lebih kurang 40 org mendaki gunung jerai.

No comments:

Post a Comment

Ramai gak Oghang Ushar Blog Aku